نجات جان جوان بیجاری از خودکشی توسط پلیس

فرمانده انتظامی بیجار از نجات جان جوان بیجاری از خودکشی در اقدام به موقع پلیس خبر داد.

به گزارش مشرق، شهریار قربانی اظهار: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۱۰ و اعلام حضور یک فرد مشکوک در داخل یک باغ حومه شهر گشت کلانتری ۱۱ این شهرستان به محل مورد نظر اعزام می‌شود.

وی افزود: افسر گشت کلانتری ۱۱ پس از بررسی محل متوجه حضور یک جوان در داخل باغ می‌شود که قصد حلق آویزی خود را دارد.

فرمانده انتظامی بیجار ادامه داد: افسر گشت کلانتری که به صورت مستمر در خصوص مسائل روانشناسی آموزش دیده بود با استفاده از تکنیک‌های روانشناسی با جوان صحبت می‌کند و وی را از خودکشی منصرف می‌نماید.

سرهنگ قربانی با بیان اینکه علت اقدام به خودکشی این جوان مشکلات خانوادگی بوده است، بیان داشت: این جوان به مراکز روانشناسی و درمانی شهرستان معرفی شد و هم اکنون حال روحی وی مساعد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    1 8
    هیچ تکنیکی بکار نمی برن همش دروغه یه جمله کلیشه ای بی اساس عین صحنه خودکشی یه جوون بود که همین حرفو زده بودن که بعد دیدیم مامور سر صحنه با دادو بیداد طرف را گرفت. دروغ نگوییم
    • CA ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      4 1
      ولی تو داروهات رو مرتب مصرف کن
    • Ryan IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      4 0
      چاره ی دیگه‌ای نداره. باید بگیم همه چی درست میشه و مشکلات برای همه هست و ... از این جور شعرها. در اصل دروغ هم نگفته و ذات این دنیا هم حداقل برای خیلیا همینه. نمیشه بزاری یه نفر خودکشی کنه اولش اینه که خانواده اش بیشتر میسوزن و جنازه ی یه جوون هم رو دست جامعه میمونه. در هر صورت دمشون گرم. ان شاءالله مشکلات مردم حل شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس